WeCreativez WhatsApp Support
فريق دنا بريس رهن إشارتكم، اتصلوا بنا
كيف يمكنني المساعدة؟
الخبر اليقين

الملحن مدين يشارك في لجنة تحكيم مسابقة “حلمك قرب” مع محمد محي ومي فاروق

إلهام علاء – دنا بريس

يشارك الملحن محمد مدين في برنامج مسابقة “حلمك قرب” مع الفنانين محمد محي و مي فاروق ، و هذه المسابقة لإكتشاف المواهب تحت رعاية “وزارة الشباب و الرياضة” .

و صرح مدين عبر صفحته الشخصية : ( لما كلموني عشان أشارك في برنامج مسابقة بتعمله وزارة الشباب و الرياضة لإكتشاف المواهب ، كنت متردد لان الصورة اللي دايما في بالنا كلنا إنها مش هتكون في المستوي اللي الناس بتشوفه في The Voice و Arab idol بس لقيتهم مهتمين انهم قبل اي حاجة يكسروا الصورة دي ، و أختاروني عشان أكون في لجنة التحكيم مع أخويا و حبيبي النجم محمد محي و أختي و عشرة عمري مي فاروق و المخرج و مدير التصوير الكبير جلال الذكي و أهتموا بكل التفاصيل من ديكور و إختيار المواهب و حاجات كتير عشان تشوفوا حاجة ماتقلش عن البرامج الكبيرة ).

و أضاف مدين : ( أنا بجد فخور و بتشرف بمشاركتي في برنامج تابع للدولة و لكن بشكل تاني خالص غير اللي إحنا متخيلينه و آخيرا رجع دور الدولة تاني في الفن زي ماشوفناه في مسلسل الإختيار و طرق و مدن جديدة و حاجات تانية كتير ، شكراً سيادة الرئيس علي إهتمامك بكل المجالات ، شكراً وزارة الشباب و الرياضة ، شكراً د. نجوي و أ. مني ، و شكراً لكل حد شارك في العمل) .

احصل على تحديثات في الوقت الفعلي مباشرة على جهازك ، اشترك الآن.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. قبول قراءة المزيد