الرائدة في صحافة الموبايل

الملحن مدين يشارك في لجنة تحكيم مسابقة “حلمك قرب” مع محمد محي ومي فاروق

إلهام علاء – دنا بريس

يشارك الملحن محمد مدين في برنامج مسابقة “حلمك قرب” مع الفنانين محمد محي و مي فاروق ، و هذه المسابقة لإكتشاف المواهب تحت رعاية “وزارة الشباب و الرياضة” .

و صرح مدين عبر صفحته الشخصية : ( لما كلموني عشان أشارك في برنامج مسابقة بتعمله وزارة الشباب و الرياضة لإكتشاف المواهب ، كنت متردد لان الصورة اللي دايما في بالنا كلنا إنها مش هتكون في المستوي اللي الناس بتشوفه في The Voice و Arab idol بس لقيتهم مهتمين انهم قبل اي حاجة يكسروا الصورة دي ، و أختاروني عشان أكون في لجنة التحكيم مع أخويا و حبيبي النجم محمد محي و أختي و عشرة عمري مي فاروق و المخرج و مدير التصوير الكبير جلال الذكي و أهتموا بكل التفاصيل من ديكور و إختيار المواهب و حاجات كتير عشان تشوفوا حاجة ماتقلش عن البرامج الكبيرة ).

و أضاف مدين : ( أنا بجد فخور و بتشرف بمشاركتي في برنامج تابع للدولة و لكن بشكل تاني خالص غير اللي إحنا متخيلينه و آخيرا رجع دور الدولة تاني في الفن زي ماشوفناه في مسلسل الإختيار و طرق و مدن جديدة و حاجات تانية كتير ، شكراً سيادة الرئيس علي إهتمامك بكل المجالات ، شكراً وزارة الشباب و الرياضة ، شكراً د. نجوي و أ. مني ، و شكراً لكل حد شارك في العمل) .

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. قبول قراءة المزيد